Friday, July 20, 2012

Kedatangan yang dinanti

Salam semua..ari ni admin tak nak cakap pasal chess.. lita stop dulu okeyhh.. pejam celik pejam celik da sampai bulan semua umat Islam nantikan iaitu bulan Ramadhan.. Ahlan wasahlan ya Ramadhan. Ari ni merupakan ari terkhir bagi bulan Syaaban. 

Korang taw kan bila kita akan berpuasa? Sebenarnya admin tak dan nak tengok pengumuman pose malam semalam.. bizi sangat cari tiket nak balik kampong.. sedih merantau lagi.. :’(  admin memang tunggu2 nak tengok pengumuman pose n raya ni.. almaklumlah, dalam setahun hanya 3 kali je dapat tengok kan.. tak dapat tengok live pic pun jadi la kan..

sumber: amik dari pesbuk adik admin

Salam Ramadhan buat semua umat Islam di Malaysia dan rakan2 blogger serta peminat ratu chess kita Puteri Rabiatul Adawiyah...

Jangan ingat nak raya je taw..pose dulu.. semoga pose kita pada tahun ni lebih baik dari yang sebelum ni.  Kalau ada kelapangan pergilah ke surau2 aytau masjid2 yang berdekatan. Gunalah kesempatan yang ada untuk menambahkan amal ibadat kita kerana pada bulan ni pintu syurga di buka seluas-luasnya dan pintu neraka ditutup serapat-rapatnya. Pesan saya yang terakhir jangan penuhkan plastic hitam di rumah anda di siang hari.. syaitan da kene ikat jangan kita lak jadi lebih jahat dari syaitan. 

Nantikan lebih banyak tournament dari insofar chess di bulan Ramadhan ni.. Salam semua.. @_@v



p/s: Alhamdulillah ada tiket balik kampong..merasa la pose fez kat rumah..nikmatnyeee~~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...